fredag den 2. maj 2014

Eye-candy overload

Anmeldelse af "The Other Woman" (2014), instrueret af Nick Cassavetes (det er blandt andet manden bag "The Notebook"(2004)) og med blandt andre Nicolaj Coster-Waldau og Cameron Diaz i hovedrollerne.

Trailer:http://m.youtube.com/watch?v=oDcaZ3StTfI


Carly har endelig fundet den perfekte mand. Han er flot, charmerende, velhavende og så har han styr på sit liv, eller det troede hun i hvert fald. Da hun finder ud af, at hendes drømmemand allerede er gift, indgår hun en alliance med konen. Men de finder snart ud af, at de to ikke er de eneste kvinder i hans liv.


Det her er en let, ligetil og sjov romantisk komedie og ikke en pind mere, men jeg kvitterer gerne med mange stjerner, hvis en genre kan lykkes med det den skal. En romantisk komedies fineste opgave er at underholde. Og det gør "The Other Woman". Jeg er simpelthen ked af at sige det, men jeg synes dog, at Nicolaj Coster-Waldau overspiller en del, så det kommer til at virke lidt akavet. Til gengæld er han super lækker i filmen, så det vejer naturligvis op. Cameron Diaz er som altid i topform, og så faldte jeg fuldstændig for Leslie Mann, som spiller den forrådte hustru. Hun var simpelthen så sjov, at jeg ikke kunne lade være med at grine, når hendes scener rullede over skærmen. Filmen er, som alle andre romantiske komedier, totalt gennemsigtig i plottet, og følger næsten slavisk modellen for genren. Jeg hørte en kalde den for en feminin version af "Tømmermænd i Vegas"(2009), og det synes jeg passer rigtig fint på filmen. Der er noget femi-drengerøvsfilm over den.


Jeg synes "The Other Woman" var super underholdende og perfekt til en tur i biffen med veninderne(det er næsten synd at slæbe kæresten med i hvert fald - på trods af MASSER af eye-candy, bemærk evt. billedet ovenover, så tror jeg ikke der er så mange mænd der ville nyde filmen, men jeg kan selvfølgelig tage fejl)

"The Other Woman" får 4 ud af 6 stjerner fra mig. ****(stjerner)

Xoxo The filmexpert-wannabe


Ingen kommentarer:

Send en kommentar