tirsdag den 7. januar 2014

Drama når det gør ondt

Anmeldelse af "Frutivale Station"(2013)


Oscar er splittet mellem at være "the good guy" som passer på sin familie og " the bad guy" som sælger stoffer og laver ballade, men der er ingen tvivl om at han elsker sin familie!


Skuespillet er seriøst i højspændet i denne film. Alle gør det så fantastisk godt! Michael b. Jordan er genial i rollen og også Octavia Spencer gør det sublimt som moderen. Det er sådan en film som gør ondt at se på! Det er klart at Oscar er en "bad boy". Han vil gerne gøre alt godt, men det er svært når man har gjort tingene galt før. Alligevel er det svært ikke at tabe sit hjerte til den stakkels mand for han gør jo alt hvad han kan. 
Jeg må advare dyre-elskere mod denne film for jeg græd så hårdt da noget skete mod en stakkels hund(og det får mig næsten til at skamme mig, når jeg tænker på hvad der sker for resten af karakterne, men stadig!! Jeg hader når noget sker for dyr!!).


"Frutivale Station" er en virkelig god film, som kommer under huden på én! Den får 5 ud af 6 stjerner fra mig. *****(stjerner)

Xoxo the filmexpert-wannabe




Ingen kommentarer:

Send en kommentar