onsdag den 25. september 2013

Den umulige toer

Anmeldelse af "Kick Ass 2", instrueret af Jeff Wadlow og med Jim Carrey på rollelisten sammen med forgængerens hovedroller Aaron Taylor-Johnson og Chloë Grace Moretz.
Som det nok forståes er denne film efterfølgeren af "Kick Ass".



Hit-Girl er stadig en selvproklarmeret superhelt som nu træner Kick-ass. De to ønsker at gøre verden til et bedre sted. Men Hit-girls identitet er blevet afsløret og derfor må hun indstille sit superhelteliv og begynde et almindeligt liv i highschool. Kick-ass derimod finder nye venner og patruljerer gaderne i selskab med sin nye gruppe Justice forever. Den førhenværende Red Mist har skiftet navn til Motherfucker og vil nu være superskurk i selskab med sine rekrutter. 

Åh hvordan kan det gå så galt? "Kick Ass"(1'eren) er mega sjov og meget overraskende. Jeg havde slet ikke forventet at den ville være så sjov, politisk ukorrekt og gennemført. Jeg var vild med den og det havde jeg slet ikke forventet at jeg ville være. "Kick Ass 2" derimod... Åh den falder helt igennem! Der er gået "Bring it on"- i den. Det er blevet til en teenage-komedie. Helt håbløst er det tilmed med Jim Carrey på rollelisten. Hvad laver han dog i denne film. Jeg tror det er meningen at han skulle være sjov. Det er i hvert fald ikke en seriøs rolle han spiller. Men manden er på ingen måde sjov. Ej men den her film er håbløs! Og det er jo bare så ærgerligt når 1'eren var så god! ØV!! 


Se 1'eren! Du vil blive positivt overrasket. Den er anderledes, provokerende og original. Se IKKE 2'eren! Det er spild af penge og tid.
(By the way... Der er et ekstra klip efter rulleteksterne... Men det er heller ikke noget værd!)

Jeg giver "Kick Ass 2" 1 ud af 6 stjerner og den ene stjerne gives til Hit-girl aka. Chloë Grace Moretz som gør det bedste hun kan. *(=stjerne)

Xoxo The filmexpert-wannabe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar