tirsdag den 15. oktober 2013

Har jeg ikke set den film før?

Anmeldelse af "The Heat"(2013).
Komedie med Sandra Bullock og Melissa Mccarthy.


Den korrekte FBI-agent Ashburn møder den alt andet end ortodokse politibetjent Mullins da de bliver tvunget til at arbejde sammen om en sag om narkotika. De to er godt nok meget forskellige men finder snart hinanden og finder ud af at deres forskelligheder er positive for deres makkerskab.


ALTID smukke og sjove Sandra Bullock gør det fortrinligt i denne komedie og det samme gør Melissa Mccarthy som vi/jeg kender fra "Bridesmaids"(2011).  De er begge mega sjove og gør det virkelig godt med, hvad de har at arbejde med. Men så meget har de bare ikke at arbejde med. Historien er ikke stærk i "The Heat" og det lider de skønne skuespillere under. Derudover er det som om jeg allerede kender denne film... Jeg føler jeg allerede så den i "Miss Congeniality"(2000). Bortset fra at der går Sandra Bullock fra at være mono-bryns-grim til at blive smuk beauty-Queen! Men humoren er bedre i "The Heat" og den seje Melissa Mccarthy hjælper helt klart med til det! De to piger gør det godt og filmen er værd at se, hvis man kunne lide "Miss Congeniality". 



"The Heat"er sjov, men plottet er dårligt. Derfor får den 3 ud af 6 stjerner fra mig. ***(=stjerner)

Xoxo The filmexpert-wannabe




Ingen kommentarer:

Send en kommentar